Doisprezece cilindri, 331 kW (450 CP) si un cuplu motor de 580 Nm – in plus cu 30 CP si, respectiv 20 Nm fata de predecesorul sau – toate acestea ii demonstreaza superioritatea suverana.
Sprintul de la 0 la 100 este realizat in 5,2 secunde, iar de la 0 la 200 in doar 17,4 secunde. Viteza maxima limitata electronic de 250 km/h o atinge in mai putin de 30 secunde.
Peste 95% din cuplul maxim al motorului este atins in intervalul 2300 - 5300 rpm. Cutia de viteze automata tiptronic in sase trepte, caroseria din aluminiu in tehnologie ASF (Audi Space Frame), tractiunea integrala permanenta quattro, MMI sunt dotari care echipeaza modelul A8 in ansamblu, asigurandu-i un nivel optim de dinamica, confort si siguranta.
Audi A8 L 6.0 quattro poate fi recunoscut dintr-o singura privire ca si modelul de top al gamei. Partea frontala este realizata conform noului design Audi, care va constitui amprenta tuturor noilor modele ale marcii. Elementul central al ansamblului il reprezinta grila radiatorului, intr-un singur cadru, masiva, eleganta si inconjurata de o bagheta cromata. Inscriptionarea W12 reprezinta un indicator vizual al potentialului autoturismului.
Farurile din sticla clara etaleaza vizibil tehnologia inglobata: Audi A8 W12 devine primul automobil din lume la care luminile fazei scurte sunt dezvoltate pe baza LED-urilor, in conjunctie cu farurile adaptive. Astfel, utilizarea revolutionarei tehnologii nu are nici un efect asupra consumului de carburant.
Toate aceste caracteristici, impreuna cu interiorul de o calitate superioara a materialelor si finisajelor (vizibila si palpabila pana la cel mai mic detaliu) reprezinta o dovada a performantelor remarcabile obtinute de Audi in segmentul pretentios al automobilelor de lux.